Lördag

Vi var o spanade in Frida och Lourens lilla bebis igår. Guuuud såååå sööööt han var! Anja och Agnes såg ut som jättar bredvid honom. Själv så fick jag ett sådant där akut bebissug men det kommer inte på tal....än! Jag hade gärna visat er bilder på lilla bebisskönheten men Jimpa tog inte med sig min kamera som jag gav honomTYDLIGA instruktioner om att han skulle göra *morr*!

Det blev ett par öl hos Sandra o Jerry igår kväll och det känns i kroppen idag. Seg som 17!

Jag har varit hos Sara idag på fm och fotat ett annat litet bebisgull, 10 veckor gamla Moa. Henne kan ni dock få se:


Vi ska åka in till Byske när Agnes vaknat och uppvakta pappa som fyller år idag. Kvällen blir nog lugn, vi får se om Sarah o Marcus dyker upp senare under kvällen.

TREVLIG HELG!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0