SKÅÅÅÅÅL...

image212

...Å Gott nytt år kära vänner!!!

Jag håller på för fullt att förbereda det jag kan inför kvällens festligheter. Den lilla tillställning som jag tänkt för kvällen har blivit "lite" större än jag räknat med ;)! Det har tillkommit några på vägen men det blir bara skoj! Jag misstänker dock skarpt att jag inte kommer att ha någon middagsbjudning på lääääänge efter denna kväll med tanke på sista veckans alla bjudningar.

Igår så ringde svärmor och bjöd oss på palt till middag och ingen blev gladare än jag då det innebar att jag slapp vara i köket för en dag!!! Skönt som 17!

HOPPAS ALLA FÅR EN LIKA TREVLIG KVÄLL SOM JAG TÄNKER HA!!!!
...VI SYNS 2008 :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

GOTT NYTT ÅÅÅÅR!!! Partaja lugnt och tänk inte på oss stackare som måste jobba.... Jag längtar tills dom här storhelgerna är över och alla jobbar som vanligt igen! =) Inge skoj att jobba när alla andra får vara lediga. Kram!

2007-12-31 @ 14:21:02
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Nattie

GOTT NYTT ÅR!!! Hoppas ni får ett härligt avslut på detta år och fin början på nästa! Hälsa alla vi känner!! KRAMIS Nattie

2007-12-31 @ 15:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0