God dag yxskaft lixom!

Blev påhoppad av en journalist i förbifarten när jag passerade stadens torg imorse. Han frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp på en liten intervju. Hade ju inte så väldans bråttom så jag ställde upp snäll som man är.

Han: Tänker du kolla på nobelfesten?
Jag: STORT frågetecken!!! Keee, vadå nobelfest...när är den då? Neeej jag skulle inte tro det!
Han: *skratt* Varför inte?
Jag: Sånt intresserar mig inte helt enkelt!

Vad smarty man kommer att framstå som i tidningen!!! Hoppas bilden blev så suddig att ingen känner igen mig!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Haha! Det hör faktiskt till allmänbildningen att veta när Nobelfesten äger rum.... ;-)

2007-11-29 @ 13:01:22
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: johanna

Ja det förklarar ju min allmänbildning då!!!

2007-11-29 @ 13:38:50
URL: http://johannazblogg.blogspot.com
Postat av: sandra

Ha ha
Kan erkänna att jag själv inte hade nån aning om när nobelfesten är. Inte direkt nått man brukar gå och fundera på..

2007-11-29 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0