Nyfärgad å nyslingad

Det är inte helt fel att ha en sambo som fixar det mesta! I söndags så fick jag (dock efter flera veckor av tjat) äntligen Jimmy att slinga mitt hår. Han har slingat mitt hår förut och jag måste säga att han är riktigt duktig! Sparade in knappa tusenlappen på hans behandlig...niiice! Nu får han ju bara lära sig att klippa mig oxå ;)!
Jag hade en hemsk utväxt som inte var så snygg! Ikväll har jag även lagt in lite färg oxå. Det blev denna kulör:


Blev riktigt nöjd med resultatet, trodde nog kanske att det skulle bli mörkare av färgningen bara. Färgen heter varm red men det vette fan om det blev så rött! Men mitt hår ser inte så vinterdassigt och råttfärgat som det gjorde innan iaf! På tal om hår och min nya hårlängd så tog det inte många dagar för mig att konstatera - det funkar inte att lägga sig med blött hår som jag brukar göra ibland. Då ser det ut som jag stoppat in handen i ett kontaktuttag!!!



 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men shit, får man betala strax under 1000-lappen för att färga håret där uppe?!?! Jag betalar mindre än 800 kr för både färgning + klippning. Jimmy är en riktig handyman! =)

2007-11-21 @ 12:28:48
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Linda J

Tja! Nu väntar vi på en bild på ditt nya jag...nyfiken!!!
Kram

2007-11-21 @ 17:40:20
URL: http://www.nogg.se/lillyrose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0