Show i Båtvik

Idag så har jag verkligen blivit underhållen på morgonen. Min lilla dansös har skakat rumpan o headbangat rejält till varenda låt som spelats på radio....cute!!! Jag MÅSTE filma hennes sköna dans någon dag framöver så hon kan beskåda det när hon blir äldre. En annan sak som jag måste ta tag i och filma är hon och Ajjas (Anja) härliga dans när de träffas. Man kan ju dö så söta de är! Dagispersonalen har så kul åt dem när de ser hur de beter sig när de ser varandra på dagis. Det är dans å glädjeskrik på hög nivå!

Visste ni att det är ostkakans dag idag? Själv hade jag inte en susning om det förrän för en stund sedan då jag hörde det på radio. Hatar för övrigt ostkaka-blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0