Thank good it´s friday!

Idag är det full rulle här hemma. Lilla fröken verkar ha blivit botad under nattens sömn och är tillbaks till sitt normala jag...skööönt! Vi låg o drog oss ända till kl 9.30 idag så både mamman o dottern är pigga och utvilade.

Ikväll så blir det tjejkväll hemma hos Ida som har dragit ihop några av "gammbrudarna". Det blir vin och spel och säkerligen massa tjatter. Kul! Jag behöver komma ut lite efter att ha stirrat allför mkt i hemmets väggar nu när Agnes varit sjuk dessa dagar. Fast igår kväll så tog jag mig iväg på spinning å shit vad roligt (men helvetes jobbigt) det var. Höll på kikna av skratt flera gånger åt instruktören, han var så j*kla rolig! En bra intsruktör plus bra musik gör spinningen faktiskt riktigt, riktigt kul! Nu ska jag försöka ta mig iväg på det åtminstone en gång/vecka.

image46


Visst är jag fin i fasters buff?


image47

Kommentarer
Postat av: Annelie

Näääämen! Fiiiiin!

2007-11-02 @ 21:56:27
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Linda J

Hej mitt vinterland...imorse vaknade vi med snö på taken...den lär ju dock inte ligga kvar så länge. Nu sitter jag på jobbet...klockan är snart 08:00 o vi ska öppna...lugnet innan stormen. Har precis satt igång julmusiken på jultorget...tror du man är less på den redan eller???? Vad ska en av mina käraste vänner =) göra idag då? Själv ska jag visa kunderna var dammsugarpåsarna är...städa...och ha allmänt fullt upp. Kram på er och vad m,an så glad när man ser goa Agnes på bilden...trollungen!!!!
Vi måste ses snart...

2007-11-03 @ 08:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0