Tomteoutfits

Jag har kollat runt lite efter något som Agnes kan ha på kommande julfester, lucia och alla andra evenemang som kommer att komma snart. Jimmy röstade för en tomtedräkt men det är nog bara att glömma! Det här är några av dräkterna jag hittat o de är inte något som jag känner mig så sugen på att lägga pengar på:

     
.                           ..inga skönheter direkt ;)!


Däremot så hittade jag den här beautyn:

image71
...visst är den helt underbar? Kolla den lilla spetskanten längst ner. Såååå fin! Vilken tur att barnbidraget kommer i veckan!

Helgen har passerat i 110 känns det som! Igår så var jag o Sandra ut på en lååångprommis och jag glömmer ofta bort att hon är höggravid och har både höfter och annat som protesterar vid alltför långa turer. En anledning att man fort glömmer bort sådant är ju för att hon är så pigg ännu. Vi knallade iaf på i 1 1/2 timme. Skönt! På kvällen så kom Frida å Lorran och Sandra å Jerry hit för att se fotbollsmatchen (hatar fotboll!). Det blev en riktig trevlig kväll.

Idag så har vi nollgradigt ute och jag har varit ute med Agnes på förmiddagen så hon fått rasa av sig lite. Nu sover hon som en klubbad säl så jag passar på att städa.

Kommentarer
Postat av: emma

Herregud så fin klänningen var! Vad är det för märke?

2007-11-18 @ 18:19:36
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Lisa

Skitgullig klänning, är den hemmasydd?? tyget är väl från Mairo!

2007-11-19 @ 00:12:16
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0