3:e gången gillt!!!

Ja då var det dax att pröva en ny blogg då! Ombytlig-jag-vadå? Här är iaf instruktionerna på svenska vilket underlättar en aning :)!

I afton så var det premiär för terminens första matlag. För er som inte förstår vad jag pratar om så ska jag förklara. Vi är ca 8 mammor som träffas en gång/månad och äter tillsammans. Det är 2 stycken som lagar mat varje gång å så turas vi om. Faktiskt riktigt trevligt och det är 3:e säsongen som jag är med. Jag har samlat på mig massvis med smarriga recept som har använts flitigt. Idag körde tjejerna på det magra temat och bjöd på vegetarisk lasagne och "den smalaste chokladkakan" som den så fint hette. Kanongott!

Idag på fm så kom det förbi en "nisse" som håller på göra en bok om bygden och ville ha lite information om vårat hus (ja även om våra föräldrars namn, födelseår, vars de är född osv - hur relevant nu det känns?). Det ska bli intressant att se slutresultatet....och NEJ jag kommer INTE att köpa boken...som kommer att säljas för det blygsamma priset FYRATUSENTVÅHUNDRA kronor!!!!

Idag så var det kepsprovning på hög nivå här hemma...
...KUUUUL tyckte Agnes!

 

Kommentarer
Postat av: Linda J

Hallå där! Har du beslutsångest eller?? Tredje sidan...du är ju då aldrig nöjd, haha. Idag är jag LEDIG...så grymt skönt. Vad har ni för planer för dagen?? Vi har finväder så det blir nog en promenix efter frukost. KRAM

2007-10-09 @ 09:17:21
URL: http://www.nogg.se/lillyrose
Postat av: Sandra

Herregud vad du flyttar runt! Man blir ju alldeles förvirrad.

2007-10-09 @ 11:00:12
Postat av: Nattie

Hoppas denna sida är bättre då. ;)Allt väl annars?
kram

2007-10-09 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0