Bilder från den underbara hösten...

Vi var ute på en cykeltur i förmiddags. Stannade till vid havet o njöt av govädret som vi hade idag. Som tur var så hade jag kameran med mig...samt mitt favoritmotiv:)!

image14image15

Det var lite häftigt, för när vi väl satt där på bryggan o njöt av vädret så kom plötsligt Jimmy susandes i en helikopter precis över oss. Jag hade ingen aning om att han skulle befinna sig i krokarna. Agnes blev helt vild av förtjusning när hon fick syn på helikoptern. "Där, där, dääär, DÄÄÄÄÄR!!!" Fick tyvärr ingen bra bild på den, har för klen zoom (än så länge vill säga, är på g att köpa ett bättre när ekonomin tillåter).

image16

Vi blev bjudna på lunch hos Sandra idag...stekt strömming å potatismos. Herrekors så jäkla gott det var! Nu snackar vi riktig husmanskost! Mums!

Ska iväg o träna nu...tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda J

Hej! Vilka fina bilder!!
Vi väntar förväntansfullt på alla de fina bilderna du tog i Portugal! =)
Ha en bra vecka! Kram

2007-10-17 @ 20:24:16
URL: http://www.nogg.se/lillyrose
Postat av: Marie

Vilken sötnos hon är. Blir avundsjuk på er för jag vill också vara det underbara höstvädret, jag älskar hösten. Dock sitter jag inne på kontoret hela dagarna, suck! Jag skulle kunna hjälpa dig med ett styrkeprogram och visa övningar nästa gång vi ses, när det nu blir. Jag har liksom min dröm om att utbilda mig till personligtränare såsmåningom, träning och kost är mitt största intresse. Vi har inte planerat att åka upp till Norrland något innan bebisen kommer. Varken jag el, Marcus känner behov eller lust för det /Kram Marie

2007-10-17 @ 20:58:31
URL: http://mkfitness.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hej vad läckra bilder, det måste ha varit en upplevelse för er och barnen, vi syns snart kramar

2007-11-06 @ 11:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0