Boken om Agnes

Nu är den (nästan) klar, Agnes bok! Jag fick med både Jimmy, Agnes mormor å morfar, farmor å David, farfar, faster Sandra å Anja, gammelmormor, Sigge (mammas katt), vårat hus o lite Agnes-gillar-grejjer. Ska även få in en bild på mig o en vovve så är den komplett. Jag tycker att idén av denna bok är riktigt bra.
 
Har dock insett hur ruskigt lite kort jag har på mig själv. Kan bero på 3 saker...
1) HATAR att vara med på kort, blir aldrig bra!!!
2) Älskar att fota så kameran hålls mest av mig.
3)
Jimmy tar aldrig kort. Om han mot förmodan skulle ta ett så är det på direktiv av mig och då ser man bara så där löjligt tillgjord ut.

De kort som jag hittat där jag ser någelunda ok ut är bara partykort där jag håller i en öl eller drink. Kanske inte så passande i en bok som ska tillhandahållas på dagis ;)!

image35

Nu har vi paus från dagis tills på tisdag. Hon som skolar in Agnes är ledig img och på måndag varav detta glapp. Så img så blir det nog en stadsrepa för mig och Agnes. Har en del grejer som måste inhandlas. Sen på em så är det sprutdax för lilla damen. Usch, usch! Ska i allafall bli intressant att se vad hon väger o mäter nu när det var så länge sedan vi var dit.

Lev å må!

Kommentarer
Postat av: Linda J

Hej bruttan!
Jag ringer i helgen...det var ju länge sen vi snackade. Kram

2007-10-25 @ 21:34:47
URL: http://www.nogg.se/lillyrose
Postat av: Tessan

Nämen, inget kort på moster.... =( Vad tråkigt att bilderna i datorn försvann! Man är alldeles för dålig på att spara bilderna på cd-skiva så ofta som man borde. Hoppas ni får en trevlig helg! Själv ska jag jobba hela helgen, men sen är jag ledig 3 helger och det ska bli himla skönt! Har både tacokryssning och eventuellt bowling i Jakan på G! =) Kram!

2007-10-25 @ 21:57:57
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Lillasysteryster

Vilken fin bok!

Det blir väldigt lite bilder även på mig. Barnen kommer inte att veta att de haft en mamma om de bara kollar i sina fotoalbum ;-)

2007-10-26 @ 07:21:34
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: johanna

Linda...haha instämmer!!! Satt in bilder i album härom dagen och jag har typ 90% bilder på Agnes, 9,9% på Jimmy och 0,1% på mig :)!

Tessan...jag looovar att när du träffat Agnes mer än en handfull gånger så åker du in i boken oxå. Hon har bilder här hemma på dig som jag visar ibland.

2007-10-26 @ 08:45:30
Postat av: Nattie

Ville bara in och önska er en trevlig helg!

2007-10-26 @ 10:00:30
Postat av: johanna

Natti...Trevlig helg själv vännen!

2007-10-27 @ 01:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0