Byggare Bob

Ja det är väll bara att anmäla henne till fordonsprogrammet *STOR SUCK*...



Här har det inte hänt så mycket spännande idag. Fick ett ryck i förmiddags och storröjde i skåp och lådor. Det blev en stor säck med gamla handdukar, lakan, dukar, gardiner o massa annat skrot som bara låg och tog massa plats. Känns kanonskönt att ha det gjort! Var in till Sandra o Anja en sväng efter lunch så brudarna fick leka/slåss lite. Det är myyyycket energi i de små liven.

Vädret har inte varit till sin fördel idag...grått, blåsigt och till och från småregnat. Tog mig ut på en lång, långprommis och det var faktiskt riktigt skönt! Träffade en farbror i modell övre medelåldern efter skogsstigarna som jag inte kände igen. Han sa "jaså det är ungdomen som är ute o går". Det gav mig snabbt en fundering...hur länge räknas man som ungdom egentligen? Jag börjar ju närma mig 30 med stormsteg. Hmmm???          


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Haha! Vad härligt med en fordonsintresserad tjej!

2007-10-16 @ 21:17:27
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0