Det kom ett paket...

...med posten idag! Lycka - jag äääälskar att få paket med posten! Kunde för mitt liv inte förstå vad det kunde vara. Väntar visserligen 2 paket med traderafynd men storleken stämde inte överrens med detta paket. Det visade sig vara en bok om scrapbooking från Natti. Tusen tack snälla söta du!!! Kanon att få lite inspiration o ideér när man är så ny på området. Hoppas jag har lite resultat att visa när ni kommer upp nästa gång!



Fotograferingen idag gick superbra och jag tror att vi fick till riktiga fina bilder på tjejerna. Både jag o Sandra tyckte dock att det var lite synd att fotografen missade några riktigt fina poser som de gjorde men jag tror vi kommer att bli nöjda ändå. Efter ca 30 sekunder av fotograferingen så ramlade Agnes huvudstupa fram från den lilla bänken de satt på. Det var efter hon gjort någon schysst posé med armarna och tappat balansen. Nåja, hon hämtade sig snabbt så vi kunde fortsätta. Jag tror att de enskilda bilderna på Agnes oxå blev bra...längtar tills man har dem i handen.

Det blev ingen träff med Mickis o Therese idag för Thereses dotter Maja är sjuk. Trist, men det kommer fler tillfällen. Istället så åkte jag in till stan för att uträtta lite ärenden. Frågan är bara...varför hittar man SÅ mkt snygga kläder när budgeten är tight??? Jag såg snygga kläder o grejer överallt där jag gick!!! Kunde inte hålla mig från att köpa en varm å go sjal och en mössa, ngt som verkligen känns behövligt nu när det blir kallare o kallare ute!  ...den här hittade jag oxå, funderar om jag ska ha den på dopet på lördag???

Nu är det snart filmtajm här hemma...tjingtjing:)

Kommentarer
Postat av: Nattie

Det var så lite så, jag tänkte nu när vi har så braiga kameror, och jag fått en jättefin fotobok (och kommer att lära mig att ta bästa bilder) måste vi ju ha lite tips om hur vi gör fina scraps av fotona! ;)

2007-10-12 @ 08:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0