Fredag

Ibland så förbannar jag mig över att ha en sambo som arbetar inom det militära! En klar nackdel är deras fruktansvärt dåliga framförhållning och korta varslar på allt. Som nu till exempel, så ringer Jimmy hem och säger att han har övning hela vecka 46 och kommer att vara borta. Bra, nu faller mitt dagisschema som jag suttit och knåpat på helt. Hur löser vi dessutom de dagar jag jobbar kväll??? Hur länge har du vetat detta undrar jag? "Fick reda på det idag" blev svaret. Dessa kommande övningsveckor (övning även v 45) hade ju gärna fått infalla när jag gått mammaledig istället för när jag börjat om å jobba, GRRRR!!!

Ikväll så blir det paltkok här hemma. Jag och Sandra ska göra palt till 8 personer...mums! Sen kan det nog bli en öl och se idol! Nu väntar en stadsrepa för min del!

TRAVLIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Öl och palt... jamen just det du var ju inte stockholmare längre nä ;-)

2007-10-26 @ 17:47:27
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0