Gardinhjälp

Idag har mamsen varit här och snyggat till mina gardiner. Hon har sytt upp de som var för långa och kortat de som var för breda. Inte helt fel att ha en personlig sömmerska ;)! Vi hann även med en prommis i det underbara vädret !

Ikväll så ska vi till svärmor på middag. Det är guld värt när man har idétorka att få en sådan inbjudan. Helgen är för övrigt helt fullbokad. Imorgon så ska vi på dop på fm och sen blir det jobb för min del på lördagkväll och söndagen, blääää! Hatar verkligen mitt jobb!!! Ska dock bli skoj att gå på dop!

Så här såg det ut för ungefär ett år sedan när Agnes döptes...nostalgi:
image8

TREVLIG HELG PÅ ER!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jorå, snart är jag nog älgjägare också! =) Vad fint det blir i vardagsrummet! Sydde mamma gardinerna åt rätt håll?? =) Angående flyktingarna, kan ni inte ordna nån insamling av kläder så dom slipper frysa i vinter? Det finns säkert en hel del begagnade vinterkläder att skänka bort. Ha en trevlig helg och jobba lugnt! Förresten, kan du inte skriva din nya bloggadress när du skriver länk i gästboken? =) Kram från syster!

2007-10-13 @ 00:26:43
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Marie

Hej. Snällt av dig, synd bara att det är så jävla långt:). Jag blev iaf klippt och slingad i går kväll, underbart. Nu slipper jag se ut som en kärring med grått hår och i stället en kärring med ljust slingat hår./Kram

2007-10-13 @ 19:19:55
URL: http://mkfitness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0