Helgen som gått...

Fredagens stadstripp visade sig bli riktigt lyckad. Jag hittade ett par jättefina jeans - INTE STUPRÖR - som det sedan visade sig vara kampanj på denna helg och halva priset på. Me like! Köpte oxå en sjal som jag sneglat på så länge men alltid blivit för snål för att klippa till. Nu var den nedsatt till halva priset...lycka! Förutom det så shoppades det en top och en mysig höstkofta med. Så nu är shoppingsuget stillat för ett tag. Det känns verkligen som år o dagar sedan jag shoppade så mycket till mig själv!

Sprutan som Agnes fick i fredags var inga problem att ge henne. Hon blev lite irri över att jag höll fast henne men skötte sig ändå kanonbra! Vi mätte o vägde också och resultatet blev 9 960 g och 77,7 lång. Stora tjejen!

Palt kokades till förbannelse på fredagskvällen. Tror att alla tyckte de var jättegoda. Sen var det paltkoma på hög nivå i Båtvik :)! Vi kollade idol, drack vin/öl och spelade texas till sent på natten. Så igår var man lagom mör efter alltför få timmars sömn!

image36


image38


buuuus på hög nivå!

Igår em så kom en jobbarkompis till Jimmy och hans familj på besök. De har en dotter som är på dagen en månad yngre än Agnes. Jättekul! Tyvärr så fick våran lilla fröken erfara sviterna efter sprutan och var därför inte i någon lysande form. Kanske inte så konstigt när jag tempade henne på kvällen och hon hade nästan 40 grader. Lite trist när man har främmande! Hon som i vanliga fall bara älskar när det är barn på besök. Vi hade iaf jättetrevligt och åt o drack  massa gott. Det blev lite väl sent även denna kväll så ikväll kan jag lova att jag entrar sängen tiiiidigt!

  

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Guuuuuud vad gott med palt!!! Vad duktig du är som kan laga sådant. Jag har inte ens försökt och tror jag skulle vara värdelös!

Hoppas Agnes är bättre nu!

2007-10-28 @ 18:37:01
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Emma

Tusen tack för en trevlig kväll med god palt! Kram

2007-10-29 @ 12:07:57
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0