Något förvirrad!

Igår när jag satt o kollade mitt schema på jobbet så tyckte jag att det var lite konstigt att jag hade ledigt en vecka efter det att inskolningen är klar tills jag börjar att jobba. Idag när jag klev in på dagis, redo för första dagen, så fick jag klarhet i denna fråga...Jag börjar inskolningen på måndag nästa vecka! Ooops!

Nåja, bättre en vecka för tidig än tvärtom:)! Vi åkte ner till Sandra o Anja istället och tog med dem ut på en skogsprommenad i det underbaaaara vädret. Nu ska jag passa på och röja lite här hemma medan Agnes sover för sen blir det att ge sig ut i govädret igen! ÄLSKAR HÖSTEN!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny och Oscar

Hallåj!

Hoppas ni haft det trevligt ute i finvädret..
Tänkte bara tacka för den fina doppresenten som Oscar fick, kanon!
Ha det gött.
Kram!

2007-10-15 @ 16:20:27
Postat av: Annelie

Jaha så du älskar hösten. Jag fryser!!!

Skönt med en vecka bebisgos till :-)

2007-10-15 @ 16:59:20
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0