Nähe...

Det blidde ingen fotografering idag. Fotografen hade strul med bilen så det blir imorgon istället - fan! Img så var det ju tänkt att jag skulle åka och träffa 2 kompisar och deras kids. Nåja, får väll lösa det på något sätt. Nu ska jag sätta mig och knåpa ihop ett schema till dagis för kommande veckor innan jul. Dagiiiiis, shit, har förtängt att allvaret börjar redan på måndag - cheeesus! Jag tänkte i mitt stilla sinne igår "undrar hur många veckor det är kvar tills jag börjar jobba på allvar igen"? TVÅ...BARA TVÅ VECKOR!!! O lord!

Jimmy ringde hem från jobbet idag och funderade om det var något speciellt han behövde ta ut ledighet för inför kommande månader då han satt med ansökningspapperna i högsta hugg. Njae svarade jag, inte mer än onsdagarna som du ska vara hemma då jag börjat om o jobba blev mitt svar. Hans svar kom för mig inte som någon större överraskning..."vadå är det snart eller"? Hm, ja 2 veckor bort är ju ganska snart! Låååång tystnad i luren från Jimmy..."oj, det har jag glömt bort"! ÄR JAG FÖRVÅNAD, svar nej!!! Har nog misstänkt ett tag att det inte blivit gjort men tänkt att det lägger jag mig inte i för som jag påminnt honom om detta så tycker jag att det är hans ansvar att se till att det blir gjort! Försvarsmakten är aldrig omöjliga så jag tror inte att det kommer att bli några bekymmer, men ändå! Killar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha typiskt killar :-) Jag snodde bilden du hade tagit på Knut (från din gamla blogg) Hoppas det är OK, annars får du ge mig smisk. Bilderna blev jättefina! Kram på er

2007-10-10 @ 14:00:24
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Emma

Det är ju helt underbart! Du kanske vill vara paparazzi då det gäller norran-fotot också? Kram

2007-10-10 @ 15:48:35
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Annelie

Karlar. Det är ju så man kan bli lesbisk för mindre.. *skrattar*

2007-10-10 @ 18:13:17
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Johanna L

Emma...ja why not? Beror på om ni blir nöjda m bilderna. Vi kan ju prova!

Annelie: Haha, ja undrar om man ska konvertera??!?

2007-10-10 @ 19:50:24
URL: http://johannaagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0