Partaj, jobb å dagisinskolning...

Lördagskvällen blev supernajs! Födeledagsbarnet visade sig bli mer än nöjd över aktiviteterna o allt vi ordnat för honom. På bowlingen så brilljerade brudarna...speciellt Frida som imponerade på oss alla med att inleda med x antal stikar. Det togs lite bilder under kvällens gång (nähä!). Ida o jag fotade ikapp på alla härliga objekt som fanns tillgängliga. Det var gravidmagar, 2 veckor gammal bebis å en hel del annat. Här kommer några av bilderna...

image24

image32

image33

image26 

image31

image27

image30

image28

image29

...ja, som sagt, det blev en del bilder!!! Klockan 04.15 så fick jag mig i säng. Ska inte sticka under stolen med att gårdagen var en aning seg! Jobbade kväll och jag måste säga att helgen på psyk har ändå varit helt ok till skillnad från hur jag brukar uppleva det. Kan kanske bero på att jag jobbade med 2 dödsköna karlar. Vi har haft jättekul hela helgen och tiden har faktiskt gått när man varit där.

Idag så var det dags för första besöket på dagis. Agnes hade fullt sjå med att utforka stället och verkade allt annat än bekymrad. Skönt! Vi satt med i morgonsamlingen vilket gick si så där med min lilla duracellkanin. Det slutade med att hon själv fick bestämma vart hon skulle vara...ståendes mitt i ringen. Det är ingen fegis jag har till dotter iaf :)! Imorgon så blir det att vara där i 2 timmar och sen rullar det på hela veckan. På fredag så är vi lediga. 

Nu ska jag sätta mig o ordna upp alla bilder som togs i helgen...tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Nattie

vilka fina foton du tagit!! Du är duktig du!
Allt bra annars? Kram

2007-10-22 @ 16:39:23
Postat av: Tessan

Vilken kul kväll ni verkar ha haft!! Kan tänka mig att Frida är grym på att bowla! =) Förresten, vad är det för 2 veckors bebis på korten? Halva mitt jobb har tagit receptet på kexchokladpajen som du skrev om förut. Den verkar god! Nu ska jag åka till frissan och byta hårfärg! =) Kram!

2007-10-22 @ 17:08:35
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Emma

Vilka fina bilder! Jättefin bild på dig o Jimmy också! Du är jättevälkommen nästa vecka,bara att dyka upp!

2007-10-22 @ 21:36:29
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Lisa

Superfina bilder du tagit. Förstår att ni hade en riktigt kul kväll! Själv var jag för trött för att hänga på i lördags. Det blir väl fler kvällar hoppas jag! //Lisa

2007-10-22 @ 22:23:40
Postat av: Annelie

My godness, så mycket familjelycka på bild :-)

2007-10-23 @ 01:27:18
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0