Träningsglädje!!!

Å vilken lycka att börja träna igen! Jag har ju pga min havererade rygg haft ett ofrivillgt uppehåll på 4 månader. Nu känns det betydligt bättre så jag tänker köra på igen....å som jag längtat! Tyvärr så har en av instruktörerna, hon som hade flest pass o dessutom min favvo, flyttat. Så Byskes klena utbud har om möjligt blivit ännu klenare. Men jag ska nog oxå ge mig på spinningen i höst/vinter samt köra lite på gymmet som vi har tillgång till på jobbet. Det blir inte bättre än vad man gör det - eller hur? 

Nu är Jimpa back in Båtvik och hans älskade garage igen. Han har varit borta på övning/utbildning så jag har varit gräsänkling i stort sett från början på förra veckan. En klar fördel är att jag nu inte behöver känna mig så låst på kvällarna när Agnes somnat. Jag kan ge mig ut på byn o röjja om jag skulle vilja :)!

Nu kallar sängen...ska upp "tidigt"(kl 8.30) imorgon. Vi ska ju som jag skrev tidigare in på öppna förskolan för att ge fotografen en riktig utmaning! Det får genast mig att tänka på min o Sandras försök förra julen att få en bra bild på småtjejjerna till julkorten. Shit vilken svettig kamp det blev!!!


Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Blev det några julkort tro?

2007-10-11 @ 08:51:53
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0