En stor vovve :-)

Jag fick mig ett gott skratt idag.

Vi sitter o käkar lunch och helt plötsligt så får jag syn på två renar som står precis utanför köksfönstret. "Titta Agnes" säger jag o pekar på dem!!! Lilla A med stora ögon ser helt förstummad ut och man ser riktigt hur hon funderar. "Vovve" säger hon tillslut. "Neeeej, det är en ren" svarar jag. "Stoooor vovve" får jag till svar. Vad vet man när man aldrig sett en ren förut??? Kanske dags för lite djurlära!

image757
Jag hann fånga våra lunchgäster på bild innan de flydde från våran gård...

Barn är för härliga!

Jag smålog även idag när lilla hjälpredan skulle hjälpa mig att hänga upp tvätten. A gav mig plagg efter plagg som jag hängde upp och hon berättade klart o tydligt för mig vad det var hon gav mig..."mammas trosa, mammas trosa, (och sen kom Jimpas boxerkallingar)...pappas trosa". 

Kommentarer
Postat av: Annelie

När Emma var c.a 2 år såg hon en punkare med leopardmönstrad pälsjacka och utbrast högt "Titta mamma- en apa!". Som tur var hade punkaren humor.

2008-04-29 @ 23:13:28
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Emma

Haha så härligt :-) Dom är så söta när dom börjar snacka

Du får ha partyt precis hur snabbt du vill. Ju tidigare, desto bättre. Och du kan bjuda halva Byske om du vill, men det kanske är klokt att börja med kring 10 st? Du får ha flera partyn :-)

2008-04-30 @ 07:22:55
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Theres

Det är helt otroligt vad dom små liven har koll på detaljerna. Sen så tyckte jag att det lät oroväckande det där med toan och bilen... jag ligger risigt till! Ha en trevlig valborgs! Kram

2008-04-30 @ 09:37:09
URL: http://www.nogg.se/tezz
Postat av: sandra

ha ha, Anja kallar det oxå trosor. Så sent som i morse sa hon till Jerry: -Har du fina trosor på dig.. Det märks ibland att det mest är mammor dom träffar

2008-04-30 @ 12:27:34
Postat av: Nicke

Ja, då var det officiellt då... Att Jimpa har trosor på sig. Det har ju fram tills nu varit en väl bevarad helighet! Hoppas ni överlevde Valborgs ;)

2008-05-01 @ 11:41:50
Postat av: Cailey & Mamman

Den här "kom ihåg mig" funktionen har slutat funka hos mig, jag får fylla i uppgifter för varje gång, även i min egen blogg...

Så Jimmy har trosor? Ja, det förvånar mig inte. Haha. Fina vovvar, ni har fan SNÖ kvar, helt otroligt!

2008-05-01 @ 18:50:54
URL: http://www.cailey.blogg.se
Postat av: Cailey & Mamman

Förresten. Om du går in på www.publishme.se så kan du flytta din blogg redan nu!

2008-05-01 @ 18:51:29
URL: http://www.cailey.blogg.se
Postat av: Sarah

Jodu min sköna böna... hellre en hel skock med såna där stora husdjur vilken dag som helst bara jag får slippa våra små gnagare. Nr fyra fick just ta nattåget direkt till himlen (eller farbror Leifs gröna tunna). FY FAAN SÅ JÄVLA VIIIDRIIGT!
Ha det bäst. Kram Sarah

2008-05-01 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0