Knacka på

Jag fick ett tips för länge sedan om en bok som skulle vara en succé hemma hos småbarnsfamiljer. Sagt o gjort så köpte jag denna omtalade bok. Detta har blivit allt utom en succe hos föräldrarna i Båtvik 207! Denna bok har jag nu läst så j*vla många gånger att jag nog kan sätta mitt liv på att om jag skulle bli väckt mitt i natten och tvingas citera sida för sida skulle jag inte missa på en bokstav. Inte ens om det skulle vara baklänges eller  i medvetslöst tillstånd! Jag försöker att gömma denna bok under alla andra böcker men det är ALLTID ngn som snabbt hittar den ändå! Nu funderar jag faktiskt på att rent lägga undan den ett tag! Mamman orkar inte med knacka på längre!!!
 
image701 
image702

image703


Kommentarer
Postat av: Agnes mormor

Vi tycker att Agnes ska få fortsätta med sina mysiga knacka på-stunder med mamma och pappa.

2008-04-19 @ 22:25:53
Postat av: Annelie

Den ser underbart luggsliten ut i kanten. Som favvoböcker ska vara :-)

2008-04-19 @ 23:14:25
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Sofie

Det är den absolut mest lästa boken här på Almgatan. Sidorna är tejpade och ryggen ser ut som eran. Olle läser den högt för Majken - utan att kunna läsa. Han kan boken utantill och det kan jag förstå...

2008-04-19 @ 23:23:27
Postat av: Frida

Frågan är nu om man någonsin kommer att våga ta fram "Knock, knock, knock"... =)
Om du vill ha lite omväxling kan ni ju få låna den i en vecka eller två.

Ha det!

2008-04-20 @ 16:22:04
Postat av: Jenny & Cailey

Jag kan köpa den av dig!!! Hehe

2008-04-20 @ 19:11:18
URL: http://www.cailey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0