Vilken gårdag!!!

Imorse så fick jag mig en välbehövlig sovmorgon. Damp-sambon steg upp redan klockan 6 för att åka och fiska och jag tänkte i mitt stilla sinne..."sov läääääänge idag snälla söta Agnes". Klockan 10.45(!) så hörde jag lillgull sjunga "lalalaaaa" och då kändes det helt okej att stiga upp. 

Gårdagen var verkligen super på alla tänkbara sätt och vis. Fikat räckte till min stora lycka gott och väl och jag har till & med kvar ett och annat bakverk i frysen. Jag var oxå lite orolig för att alla skulle komma ungefär samtidigt på dagen för då hade jag fått lite problem med stolar och utrymme men det kunde inte ha blivit bättre spridning på gästerna som kom! Första gästen kom vid 12.30 och sedan rullade det på till kl 02.30 då de sista gästerna lämnade Båtvik.

Jag fick så himlarns massa fina presenter av alla. Skäms faktiskt lite då jag ser min fest för ett par veckor sedan som en ALLDELES tillräcklig present! Jag fick bland annat pengar, ett presentkort på Aquaspa, finfina tallrikar och en tillhörande skål, två superfina ljuslyktor, en till ljuslykta och ytterliggare en ljussuppsättning, presentkort på Kicks, en haschplanta, massvis med fina blommor, ett blomarrarrangemang, vinflaskor mm. Jag är mer än nöjd som ni kanske förstår!!!

Här kommer lite bilder från gårdagen:



Det ser lite dimmigt ut, haha  (det var det oxå)

TUUUUSEN TACK för alla sms jag fick igår, alla gratulationer här och på andra tillhåll på nätet som jag brukar vistas, tack för alla telefonsamtal och alla fina kort och mången taaaaack till alla ni som kom hit igår och uppvaktade mig! Det här kommer jag att leva på mycket länge! 

kram från en lite sliten tjej...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååå, vilken trevlig dag du verkar ha haft! Önskar att vi kunnat vara med igår, men det är ju tyvärr lite långt mellan oss. =( Nämen, inte har Agnes ett blåmärke i pannan??!? =) Hon kommer nog snart att ha ett bestående blåmärke i pannan! =) Kram!

2008-04-06 @ 20:46:18
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: emma

Kul att du hade en bra dag igår! Ni såg ut att ha haft en hel del folk hos er, och fikat såg underbart ut :-) Synd att vi inte kunde komma förbi, men jag hoppas vi kan uppvakta dig en annan dag. Vi ses ju i alla fall imorgon på meandi partyt! Kram

2008-04-06 @ 22:02:07
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: sandra

Tack för jättegott fika och en trevlig kväll! Förstår att du varit sliten, som du stått i!

2008-04-07 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0