Fortsatt surväder

Det eländiga vädret höll i sig även idag...dock inte lika så eländigt som igår. Regnet har inte forsat ner som igår och vi har faktiskt kunnat vara ute på förmiddagen! Välbehövligt för en understimulerad tvååring!

Jag har gått igenom alla urvuxna barnkläder åter en gång idag för att göra en till gallring. Jag kan bara inte spara allt som jag från början hade tänkt. Nej, nu blir det att (förhoppningsvis) sälja iväg en del på den kommande klädbytardagen plus lägga ut lite traderaauktioner! Så nu är det bara att sätta sig och sätta pris på alla kläder och fota det som ska ut på nätet *suck*!

 

Jag fick nya IKEA-katalogen idag. Så nu ska jag ta mig en kopp koffein och inta horisontalläge i soffan för att studera alla inköp som ska göras vid mitt kommande Haparandabesök. Jag har en hel del ideér hur jag/vi ska göra om lite inomhus till hösten så nu återstår bara att inhandla grejjerna. Efter att ha hållit på med skrapning och målning av huset sista månaderna så längtar grymt mycket efter att få sätta igång med mina inomhusplaner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0