Gratis är gott!

Jo det funkar!

Enkelt är det oxå. Registrera dig-klicka dig fram på länkade sidor-och få gratis biobiljetter eller presentkort. Jag trodde att det skulle vara svårt att samla ihop poäng med det är det INTE!

Jag har fått ihop mina poäng hittills genom att:
1) Beställt linser (snorbilligt)
2) Framkallat bilder
3) Tagit en gratis fototidningsprenumeration på 3 månader
4) Beställt lite höstkläder
5) Klickat mig fram på massa gratissidor o därmed samlat poäng.
6) Varit med i lite tävlingar o undersökningar

Inget avancerat alls med andra ord :)!

Pröva själv genom att registrera er via länken nedan:

Gratisbio


Jag har redan fått ihop till en biobiljett o snart till ett presentkort på 300 kr som jag kan utnyttja i ett STORT urval av affärer.
Kanon!


...alla affärerna som man kan shoppa i :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0