Hualigen

Satt och kollade på lite bilder ikväll och ramlade över dessa...håll i er nu:



Nej...jag har ingen megaprilla inne, jag har inte varit med om en misslyckad läpplastik och nej Jimpa har inte åstakommit detta! Det här var hur sjukt som hellst. Bara någon vecka efter jag fått Agnes så vaknade jag mitt i natten av att det "firrade" i överläppen. Det spännde och drog och jag fattade ingenting. Gick upp och beskådade detta i spegeln. Iiiiiaaa...vad i allsin dar är det som händer??? Jag satt uppe ett bra tag men kände hur det bara fortsatte att svälla så jag gick in till Jimpa och ruskade liv i honom.

Jag: Det är något som händer med mitt ansikte!
Jimmy: Mhmmm...
Jag tänder lampan så han ser mig.
Jimmy: MEN VAD ÄNDA IN I H*LVETE!!! (då kan jag tillägga att det var betydligt mer svullet än på bilden som jag tog ett tag innan jag väckte honom)

Tror ni att jag sov ngt mer den natten? Trodde f*n att hela ansiktet skulle svälla igen. Det kan ju bli vissa svårigheter med andningen då. Hur som hellst så ringde jag vc sekunden efter de öppnat på morgonen och fick komma dit och visa upp härligheten. Tror ni att det kändes kul att trava in i väntrummet med värsta brottarläppen? Jag fick iaf både massa kortison och antihistamin. Det funkade och svullnaden la sig thanks good! Vad som orsakade detta vet jag faktiskt inte fortfarande. 

Distriktsköterskan sa till mig att 3 gånger i livet så ska man vara med om saker som inte går fatt örklara. Nu är det bara att invänta de resterande 2... 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad läskigt..! tur att det gick om..!

2008-08-20 @ 19:30:29
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Jenny

Fan vilken läpp! Uäk. Läste bara som hastigast om den där boken, den lät intressant. Skulle behöva läsa ett 2-årskapitel nu. Vad heter den?

2008-08-21 @ 17:18:30
URL: http://www.jennydahlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0