Tro det eller ej...

...men det blev ingen shopping ikväll! Ja det är knappt så jag tror det själv! Det fanns förstås väldigt mycket fint men ingenting som jag föll pladask för. Bortsett från bebisoverallerna i plysch som var helt bedårande men Agnes känns lite för stor för dem, trots att hon skulle komma i de största storlekarna. Nåja, det var nog kanske bra att det blev en billig kväll. Jag köpte nämligen denna hos Ylva som vi var till i lördags:



Hon hade endast en av denna modell hemma och det var ju förstås precis min storlek så det var bara ment to be! Som jag nämnt tidigare så finns det vissa saker som jag "springer" över som jag bara inte kan hålla mig från att köpa. Dessutom så äger jag ingen ring och denna var så gudomligt skön att ha på sig så jag kunde bara inte motstå :)!

Jag var även supersugen på ett sådant typ av halsband men då sa plånboken STOPP!!!



Här är hennes sida om ni vill kolla in hennes fina smycken:
http://www.ylvahansen.se/?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefin ring, jag har också kikat lite på namnsmyckenmen men det får nog bli av en dag då plånboken är lite tjockare..

2008-08-14 @ 00:53:05
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Linda J

Hej!!



Du måste skriva ner receptet på dina goda västerbottenpaj till oss!!!!

Kram igen

( råkade skriva det på fel dag )

2008-08-14 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0