Fröken virrhöna

Man har definitivt varit ledig för länge då man inte längre vet vad det är för veckodag. Jag har gått i tron om att det är torsdag idag, onsdag igår, tisdag i förrgår osv. Jag sa till en av dagisfröknarna idag när vi var där på besök att vi inte kommer img (jag syftade då på fre) för att det har gått så himla bra de två ggr som vi varit där i veckan. Det var först nu, när jag läste aftonbladet på nätet, som jag noterade dagens datum o dag. Herrekors säger jag bara!

I helgen så har vi inte så många planer. Självklart så står husfix , dvs målning-målning-målning, på schemat. Jag tänkte även åka in en snabbis till Bollan i stan. Stadsbesöken är inte alltför vanliga numera så det ska bli riktigt kul! Sen är det ju stugsistan img kväll som man inte får missa. Jag ska försöka övertala Jimpa att följa med, men han är lite svårflörtad på den punkten då han känner att det har varit så mkt de sista helgerna. Han tycker att jag kan åka dit själv men det känns lite trist. Men jag tror att jag kommer att få min vilja igenom ;)! Ni som ska dit img lär ju märka!

Ikväll, fredag, så var det tänkt att vi skulle äta kräftor å räkor och massa annat gott. Kanske dricka ett glas rött eller 2. Men iom min dagförvirring så är inte kräftorna tinade så det blir pölsa...å vin istället, haha! Yummi!

TREVLIG HELG PÅ ER... 

Update kl 20: Det blev kräftor till slut efter turboupptining :)! Vid närmare eftertanke så kändes pölsa å vin inte speciellt lockande :)!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ta ett glas för mig med, jag jobbar extra inatt. Kram!

2008-08-29 @ 18:02:04
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Pia

Hur gott pölsa än är (och jag gillar pölsa) så kan det ju bara inte gå ihop med vin! Och det passar absolut inte ihop med fredag. Pölsa kan man äta mitt i veckan med ett stort glas mjölk till! :)

Hoppas ni får en trevlig stugsista. :)

kramar

2008-08-29 @ 23:44:28
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0