Annandag jul

Detta år kan jag inte annat än tycka att det är ganska skönt att julafton är förbi. Kvällen förlöpte utan några större bekymmer. Min enda huvudvärk var att jag inte kom ifrån jobbet när jag hade tänkt så våra middagsgäster fick snällt vänta en stund på maten. 

Tomtefars besök i huset väckte STORT intresse hos våran 2-åring. Men det är fullt förståeligt för tomten gav oss en show av världsklass! Ni som känner Jimmys storebror har nog en susning om vad jag menar.

 ...stora ögon på tomten!

...mycket att leka med.

...småprinsessorna på uppesittarkvällen i Lundbäck.

Igår, på juldagen, så var det jobb i vanlig ordning för min del och sedan socialt umgänge med Jimmys syskon med familjer hemma hos oss till sent på natten (bilder från kvällen nog kommer senare ikv). Jag höll faktiskt uppe Agnes lite extra länge igår så att jag skulle få sova ut idag. Klockan 10.45 imorse så slog lillgull upp sina blå. SÅÅÅÅ underbart att få känna sig någolunda utvilad för en gångs skull. Det är jag inte bortskämd med nuförtiden!

I helgen så är det....jobb som gäller :-(! Förvånade??? Inte jag, det känns som jag blivit en inventarie på psykkliniken vid det här laget!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Nej men får vi rent utav se mormor på bloggen oxå! Trevligt tyckte klara! SEn att hon blev fascinerad av lilltösen och tomten behöver jag väl inte ens skriva! Det verkar som en mycket trevlig julafton trots jobb! Kram Anna

2008-12-26 @ 19:03:59
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annelie

Jag tycker också att det är lite skönt att julafton är förbi, för även om den var supermysig så är det så mycket stök runtomkring innan.

2008-12-26 @ 19:24:23
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0