Vardagslängtan

Nu börjar jag längta efter en normal vardag igen...med normala dagar. Inga röda dagar som bidrar till totalt noll koll på vad det är för veckodag! Jag är inget större fan av dessa högtider ska jag ärligt erkänna. Det kanske hade känts liiite bättre om jobbschemat var helt tomt. För att jobba när nästan alla andra är lediga känns som ett straff. Nästan!

Morgondagen ska firas hemma hos oss. Vi blir ett lagom stort gäng som ska äta gott & skåla in det nya året tillsammans. Maten är inhandlad och efterrätten gjord. Det känns med andra ord rätt så bra. Jag är förberedd inför kvällen så jag slipper stressa hem efter morgondagens arbetspass för att fixa iordning allt. Skönt, skönt!

Dagens utflykt...



Det har blivit ett par timmar på skotern de sista dagarna...
...Agnes & Lina i skoterpulkan

...farbror Billy & kusin Albin

...kulan i vecka 25!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa du!! Det är inte lätt att vara ledig hela tiden heller.. jag har definitivt ingen koll på dagarna och skulle lätt kunna glömma bort att det är nyårs imorrn. (hade faktiskt nästan gjort det fram tills jag läste norran) =D



Hoppas julen har varit bra och att ni får ett gott nytt år! Hör gärna av dig nån dag om du är sugen på en kaffe och lite skvaller!



Kram Ida

2008-12-30 @ 15:49:25
URL: http://morgonzombie.blogg.se/
Postat av: Nattie

Gott Nytt År önskar jag och Anders vi er i Båtvik! Skönt att du hunnit fixa det meste inför morgondagen, själva är vi bortbjudna till Anders syster så vi slipper göra nått själva, vilket passar oss perfekt i år då vi inte orkar hålla i nått själva. Gott Nytt ännu en gång, 2009 kommer bli ett bra år, det känner jag på mig! KRAM

2008-12-30 @ 15:57:37
Postat av: Anna B

Åhå nu syns kulan ganska bra!

Visst är det skönt att vara ute på skotern! Det är så härligt och barnen älskar det!

Ha en god fortsättning och ett Gott Nytt År, Johanna!

Kram anna

2008-12-30 @ 20:36:42
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0