Bilder från i lördags

Blev lite full i skratt när jag tankade över bilderna från festen i lördagen till datorn idag. Snacka om motiven från festerna är annorlunda nu jämfört med för ett par år sedan! Tidigare så var det bara fyllebilder av alla de slag och nu är det 99% bebisar och små barn. Oavsett tillställning! Nåja, här kommer lite bilder från kvällen (som för övrigt var jättetrevlig!).
...coolingen i sina nya utsvänga jeans!
...Jimmy hade 2 hjälpredor när han öppnade presenterna!
...Trött-Astrid! Så roligt var babygymmet!
...händerna däremot var jättespännande att kolla på!
...Frida, Lourens, Jerry o Sandra
...Sara o Moa

Jag har en riktig govecka i veckan. Jobbar nämligen bara onsdag, torsdag o fredag. Vi rullar schemat på 5 veckor och 3 av de veckorna så har jag 3-dagars veckor (dvs jobbar 3, ledig 4). Det här med 80% är inte helt fel kan jag lova ;)!!! Vi har inte så överdrivet mycket planer för de lediga dagarna vilket känns riktigt skönt! Bara ta dagarna som de kommer.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja man trodde aldrig att man skulle bli en "sån där" mamma som bara pratade om sina barn, förlossning, ammning, barnkläder osv.. haha så fel man hade

2008-02-04 @ 20:35:22
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Jenny och Cailey

Vem är Astrid? Är den din bebis? Eller Sandras? Eller vems? Jag har missat...!

2008-02-04 @ 20:49:34
URL: http://cailey.blogg.se
Postat av: Linda J

Stackars dig som har så tufft schema...själv har jag jobbat 11 timmar idag =)
Ringde er igår...vi kan väl försöka höras i veckan...måste ju få höra senaste nytt! Kram

2008-02-04 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0