Jag avgår

Igår på byaföreningens styrelsemöte så berättade jag för de övriga medlemmarna att jag inte tänker fortsätta som sekreterare vid nästa omval, dvs i nu mars. Det känns både trist och jäkligt skönt att ha tagit det beslutet faktiskt! En av anledningarna att jag bestämt mig för att lägga ner mitt jobb där är att vi i nuläget endast är 2 i styrelsen som är aktiva när det gäller att ordna o fixa inför alla aktiviteter och evenemang som ordnas och det blir därför så j*kla mkt tid som går åt. Man blir vald på en 2 års period (vilket jag alltså suttit nu) och eftersom jag har planer på studier o lite annat så känns inte mitt styrelseengagemang som prio 1! Så får det bli!

Här kommer lite bilder från några av de aktiviteter som jag varit med att ordna.
Det är från arbetsdagen i våras, byns dag, hantverksmässan, surströmmingsskivan och kubbturneringen.
 (bilderna är snodda från föreningens hemsida)

Utöver detta så har jag även varit med och arrangerat  lucia, allsång på utedansbanan, midsommarfiranden, schlagerkvällar, pubkvällar, andra underhållningar i byagården, klädbytardagar mm mm. Så nu kanske ni förstår hur mycket tid jag lägger ner på mitt engagemang där.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Rediga kvinna. Du har förtjänat ledigheten!

2008-02-07 @ 22:40:24
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0