Jobbarhelg :-(

....GRATTIS, GRATTIS till Jimpa som fyller år idag!!!
Vi firade ju som jag nämnde honom igår eftersom jag jobbar kväll idag. Han blev muchos nöjd över "finmiddan" som jag hade lagat till honom. Imorgon så blir det tårta o kalas hemma hos oss!

Det blev ingen fotografering för mig igår. När jag kom ut och skulle börja fota så får jag förstås batteritorsk *morr*. Så nu är det bara att invänta fler fina dagar så man får ge sig ut på fotografering!

Idag så har jag ringt o bokat tid för klipp- å slingning. Tänkte vara ute i god tid innan alla examen- och studentklippningar ockuperar alla klipptider. En fd jobbarkompis dotter arbetar som lärling på en (vad jag hört) jättebra frisörsalong. Priset var inte helt fel heller...550 för klippning och slingning i 2 olika färger! Men det låga priset är ju pga att det är en elevbehandling. Jag klagar då inte :)!!!

Back 2 work....


Kommentarer
Postat av: Tessan

GRATTIS Jimmy på 30plus-dagen!! Hoppas du har haft en riktigt trevlig födelsedag! Och syrran, batteritorsk är väl inte nåt som man bara får sådär utan förvarning?? Det märker man väl lite innan, så man har möjlighet att ladda batteriet INNAN det tar slut?!? =)) Ha en trevlig helg! Trots jobb.... Jag ska också jobba i helgen. =( KRAM på er!

2008-02-01 @ 19:49:22
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Johanna her self!

Tessan...JOOOO det kan man uppenbarligen få. Har man taskig uppsikt över batteriförbrukningen på displayen så går det galant att få det! Sen så laddar jag aldrig batteriet innan det är helt slut. Det är inte bra säger de visa!
Jimpa tackar å bugar så mkt för grattiskortet han fick av er!!!

2008-02-01 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0