Konstig lördag

Igår så var det tänkt att jag, Jenny och Sarah skulle åka och uppvakta Anna som skulle ha fyllt år till veckan men pga av det som hänt så fick vi styra om våra planer. Det blev en helkväll här hemma istället där även Ida, Fia och Linda mötte upp. Vi diktade ihop en dödsannons som ska in i tidningen och det kändes så sjukt overkligt hela situationen att måsta skriva en sådan om en av våra vänner. Fy fan vad livet är orättvist!!! Jag har sagt det förut och jag säger det igen...hade jag varit troende så skulle jag lägga ner allt som har med gud att göra för sånt här får tamefan inte hända!!!

Helgens tragiska händelse har iaf fått en att tänka till...
Att uppskatta det man har, aldrig ta någonting för givet och att aldrig gnälla över småsaker!!!

...dagens lilla hjälp(?)reda i köket!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag tror jag är bra på de två första. Det är väl gnällandet jag behöver träna på. Mina problem är nog inte så stora i förhållande till omvärlden. Men de är ju ändå mina och det är jag som måste leva med dom. Kram till dig!

2008-02-24 @ 23:03:31
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Pia

Hej!
Ja. om du fortfarande inte varit på station så börjar det vara dags! :) Pratade m Sandra om att gå ut nån lördag framöver när Jerry är hemma o kan ta hand om flickorna. Då måste ju du med följa! :)

Läste det du skrivit om Anna. Det är verkligen fruktansvärt och väldigt orättvist, även om man vetat ett tag att det skulle bli så. Tror dock aldrig att man kan vara förberedd på någons död. Och att hon var så ung gör ju saken ännu värre. Dessutom lämnar hon ju ett barn efter sig utan mamma. Verkligen tragiskt.
Hoppas att ni är ok. Tänker på er!
Kramar, Pia

2008-02-24 @ 23:10:40
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0