Mobilabstinens

Det här blir min 3:e dag utan mobil och abstinensen börjar bli rätt så påtaglig! Det är inte förrän man är utan telefonen som man inser hur sjukt beroende man är av den lilla manicken! Jag har dessutom sabbat mitt 3:e och sista försök på pin-koden så jag måste in på Telias butik för att låsa upp den. Och det bli inte förrän tidigast på onsdag som jag har tid med det *suck*. Dvs 2 låååånga mobillösa dagar till alltså! Vadå i-landsproblem???

Idag har vi haft så sjukt bra väder att det rent sved i hjärtat att måsta åka till jobbet för att jobba em! Jag och Agnes passade på att vara ute hela förmiddagen för att njuta av solen. Hon var så söt att jag hade kunnat äta upp henne när hon gick i skogen med sin lilla oranga hink och samlade "dottar" (kottar)..."mamma meja dottar..."dotte däääär". Hon var helt lyrisk över dessa kottar. Vad är det man säger - lite roar små barn, haha! 

...så här går det när tvättlapparna är slut hemma! Som synes så börjar det bli lite trångt i handfatet!

Imorgon så är jag ledig och hoppas på samma goväder som idag :)! 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men hallå där! Inga bilder från det fina vädret och dottplockerskan??? Vill se bilder från det också! =) Det verkar som ni måste skaffa ett större handfat! =)

2008-02-11 @ 23:30:17
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Lillasysteryster

Vad härligt med vackert väder! Det är vi inte bortskämda med här nere i södern...

Jag drömde värsta långa drömmen om dig och allt folk i Byske härom natten! Skitmärkligt var det alltihop...

Förresten så har jag också beställt skinnjackan från Ellos nu! Helt plötsligt gick den att få inom 7-8 dagar! Lycklig!

2008-02-12 @ 12:22:10
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0