VÄNNER

Det cirkulerar ett mejl nu som jag tycker är så tänkvärt, fint och framförallt väldigt sant:

Man kan vara bästa vänner i ett år,
Man kan vara bästa vänner i två år,
Man kan vara bästa vänner i tre år
Jättebra vänner året därefter,
 
Kan hända att man inte prata så ofta följande år,
Och inte ens har lust att prata påföljande år,
Så jag ville bara säga,
 
Även om jag en dag inte längre skulle prata med dej,
Du är unik för mig och du har gjort ett intryck i mitt liv,
Jag tänker på dej, respekterar dej, och beundrar dej.

Kom ihåg, att alla i världen behöver en vän,
En dag kanske du säger att du inte har några vänner,
Kom då ihåg denna text,
och trösta dej med att tänka på alla de vänner som glatt dej.
Så ta verkligen hand om alla dina vänner,
För en dag kommer du garanterat att behöva dem.

      
      
      
      
        
        

Ingen nämd...ingen glömd!

Jag är så lycklig som har så många fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Nattie

Vilken fin text! Det är så sant så! KRAM på dig!!

2008-02-22 @ 15:06:47
Postat av: Lillemor

Du är inte heller glömd Johanna!

Kram till dig!

2008-02-22 @ 15:58:09
Postat av: Emma

Så fint! Kram kram!!

2008-02-22 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0