Aliens vs predator

image229


Jimpa tjatar o tjatar på mig att följa med och se denna film. No way, det kan han fetglömma! Svarade honom att jag inte ens skulle gå om jag fick betalt (ja ja, allt har ett pris)!

Skulle ni kunna tänka er att se den?

Ikväll så blir det filmkväll här hemma. Jag, med min demens light, hade hyrt en film som vi tydligen(?) precis sett. Så han är och byter den nu. Godiset, ostbågarna och läsken är framdukat och soffläget är intaget. Lördagskvällen kunde inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: marie

Jag skulle inte se filmen även om jag fick betalt för det:):):) / Kram Marie

2008-01-05 @ 21:28:19
URL: http://mkfitness.blogg.se
Postat av: Tessan

Aldrig i livet!! Min filmgräns går vid sån där smörja!! Nicke följer nog mer än gärna med Jimpa och ser den där filmen! =) Du är inte ensam om att hyra samma film 2 ggr. Det har Nicke också gjort!! Och det var också en film som vi nyligen hade sett. Vi kollar nu på "Sagan om dom 2 tornen", men jag orkar inte se färdigt. Nu blir det sängläge! =)

2008-01-05 @ 22:04:26
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: BOBBYFIX!!

Den dar filmen har faktiskt potential att vara en av dom basta filmerna nagonsin!!! Sa nu ar det bara du tar med dig Jimpa och far och se den!!!!!!!!!!!

2008-01-06 @ 08:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0