Blod, svett och tårar!

Ikväll så var det dags för årets första spinningpass och som jag har längtat!!! Det var sjukt jobbigt och sjukt kul! Konditionen var inte på topp efter julhelgerna så svetten rann som aldrig förr...skööönt! Jag lyckades lura med mig Fia som aldrig har kört spinning förut och gissa om jag höll på dö av skratt då hon glömt sina träningsdojjor hemma och fick spinna i sina vinterkängor, haha! Ni som kört spinning kan ju ana er till temperaturen i dem när hon var klar. Det verkade iaf som hon gillade passet så vi bokade upp oss för nästa vecka oxå! Då ska vi lyxa till det och ta ett dopp i badhusets bubbelpool och bastu efter träningen. Det är nog inte helt fel då badhuset har stängt då och vi kommer att vara helt alena!

Jag tänkte jag skulle visa er utsikten från vårat boende som vi kommer att ha from den 21 maj och en vecka frammåt:
image266

...inte helt fel va???


Nu är resan bokad å klar! Det blir Tsarevo i Bulgarien. Jag har varit jättenegg till Bulgarien tidigare men blev helt förälskad då jag såg bilderna dit vi ska...såg ut som ett riktigt paradis! Det är väll främst Sunny beach som jag haft (har) lite fördomar mot. Vi blir iaf inte mindre än 25 stycken som åker...hur nu det ska gå :)?!? Kaos! Jag är oxå rätt nöjd med att vi klarar Agnes resa för 300 kronor, jippi ka ye! Hade vi åkt prick en månad senare så hade vi nästan fått tiodubbla det beloppet! Snacka om tur!

En till bild:

Agnes 2 dagar på dagis har gått kanonbra! Lämnade ju henne sovandes där igår och personalen berättade idag att när hon vaknade och kom in så var det som att hon aldrig varit därifrån vilket kändes som en lättnad. 3 veckors glapp kanske är mycket i en 1 1/2 årings värld! Vad vet jag?

Jag har snott en bild som jag gillar från syrrans blogg:
image268


Kommentarer
Postat av: Tessan

Å, vilket fint ställe vi ska åka till!! Skriver upp 21 maj i almanackan! Hur länge ska vi vara där?? =)Klart att det inte är några problem för Agnes att vara borta från dagis ett tag. Hon är ju världens coolaste unge! Skrattade när jag läste om 18-månaders besiktningen! =) Kan tänka mig att det såg mycket roligt ut när Fia spinnade i vinterkängor!! Men alla sätt är bra, utom dom dåliga! Gissa vem som har varit på sitt första spinningpass ikväll?? Jo, Nicke!! =) Han & Freddan ska göra en klassiker också = Vasaloppet, Vansbrosimmet, Lidingöloppet & Vätternrundan. Så nu tränas det för fullt! Galningar! Ha en trevlig helg! Kram!

2008-01-10 @ 23:44:55
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Pia

Hej hej!
Det ser superfint ut på bilderna. Jag hör också till Bulgarien-skeptikerna, men det där såg verkligen fint ut! :D
Vilka är ni som ska åka dit? 25 st är ju inte få.
Fin bild på Agnes också. Hon ser väldigt glad ut :)
Ha de! /Pia

2008-01-11 @ 00:30:19
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Emma

Gud så härligt det såg ut! Jag tror att Bulgarien är riktigt bra om man kommer utanför Sunny Beach!

2008-01-11 @ 11:14:36
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tessan

Jag har fler såna bilder på Agnes. Kan maila över dom!

2008-01-11 @ 12:30:54
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Emma

Jepp jag har en hel del kvar att fixa, men det löser sig nog :-) Det blir ju inget överdådigt dop- utan rätt enkelt. Men det är ju ändå en massa som ska göras. Vad har ni för planer för helgen då?

2008-01-11 @ 13:27:33
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0