Dödsorsak: näringsbrist

Sedan långt innan jul så har mina blommor i vardagsrummet sett ut så här:

Ingen vacker syn va? Jag fattar inte...alla mina andra blommor har anammat min sparsamma vattning och är hur fina som hellst men denna sort gav upp på en gång efter jag köpt dem! Idag så har jag tagit tag i döingarna så nu finns det fina, friska och förhoppningsvis mer tåliga blommor att skåda i fönsterna!

Jag köpte även doftljus (älskar doftljus) som ska lukta regnskog. Jimmy var inte sen att fråga när jag tänt dem om jag visste hur regnskog luktar. Tjaaa, så här kanske? Gott luktade dem iaf och det är huvudsaken!

Nej nu väntar bingen om fröken nattuggla ska orka upp img!

Lev å må


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag önskade mig doftljus i julklapp och fick hela ikeas sortiment av syrran. Så här doftar det en salig blandning :-) Tack för påminnelsen, jag ska nog vattna mina enstaka blommor idag....köper enbart tåliga sorter, av en anledning....

2008-01-30 @ 07:32:53
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Theres

He he... Känner igen det där med blommorna, några av mina verkar ha gett upp hoppet om att leva. Men och andra sidan så är det inte lätt att vara blomma hemma hos mig, med min väääälldigt ojämna vattning!! =)

2008-01-30 @ 14:12:41
URL: http://www.nogg.se/tezz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0