En liten glimt...

...på Agnes nya rum som jag håller på att pyssla med. Det är dock en hel del kvar att göra...tavlor, hyllor, lampor mm. Det kan nog bli en del ommöbleringar oxå innan jag är helt nöjd.

...ovanför möbeln så ska det upp en vit hyllplan där jag ska ställa böcker mm

...under fönstret så ska jag ställa ett litet bord och stolar som inte är inhandlat ännu. Ser nu på bilderna att det ser väldigt kalt ut på väggarna. Jag ska sätta upp krokar och någon tavla på väggen som ni ser till höger.

Slänger även in en bild på en klänning som jag köpt till A på tradera (förvånade?). Denna har jag suktat efter länge men varit lite för snål för polarns ibland lite häftiga priser. Den är helt ny med prislappar kvar. Me like! Jag har börjat inhandla lite kläder till henne inför utlandsresan och även inför sommaren.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint du har gjort åt Agnes! Jag längtar massor att få göra Knuts rum- måste bara hitta lite inspiration först. Jag är sugen på att göra någon cool väggmålning. Synd bara att man inte har den konstnärliga ådran

2008-01-29 @ 11:32:38
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Lillasysteryster

Riktigt fint barnrum! Det blir ju super!!

Snygg klänning också!

2008-01-29 @ 17:04:08
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Sally

Vilken söt klänning, och rummet blir ju jättefint!
Ända fram till dess ni har haft besök av Anja kan jag tänka...

2008-01-29 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0