Ett tips!

Köpte de två produkterna till vänster härom veckan och måste säga att jag är riktigt nöjd! Har aldrig prövat ögoncremer hittills men jag måste erkänna att den är riktigt skön. Åsså inbillar jag mig att det är bra oxå...blir ju inte direkt yngre med åren, den kanske kan motverka kommande rynkor ;)! Läppsmetet som dessutom är med glans är helt ljuvligt att använda!

image227


Ikväll så ska vi förbi och uppvakta min kompis Sarah som fyller 30 år idag...GRATTIS, GRATTIS!!! Tänk att vi blivit så gamla!!! Jag tyckte nyss att vi busade runt på gymnasiet, läste teori till körkortet och gick på ungdomsetage. Nu är jobb, blöjbyten och deklarationer som gäller. Hualigen!

TREVLIG HELG ALLA!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej. Ja, jag håller verkligen med dig. Det känns som att det var igår jag och Marcus träffades, inte f-n kunde jag ana att det var med honom jag skulle gifta mig och skaffa barn... men nu sitter man här, gift, barn, combi och radhus. Ha en trevlig helg. Kram Marie

2008-01-04 @ 13:24:05
URL: http://mkfitness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0