Goväder utan dess like

Jag kunde inte ha fått bättre väder på min lediga dag!!! Det är så sjukt fint ute när solen lyser på den vita snön att det nästan gör ont i hjärtat. Jag ber till de högre makterna att det INTE är sånt här väder i helgen då jag ska jobba för då kommer jag att bryta ihop!!!

image354

Jimmy fyller år img men jag jobbar kväll så vi ska fira honom lite i förväg idag istället. Han har fått önska middag och jag blev särskilt förvånad över svaret...stuvade makaroner o stekt fläsk. Hans favvomat! Jag har även köpt en annan av hans favoriter, semlor. Tårta får han på lördag då släkten kommer hit och uppvaktar honom.

Nu ska jag ge mig ut på en långprommis/fotorunda! Vi får se om det dyker upp några vinterbilder här senare idag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi har också snö! I puderform...som garanterat smält till imorgon.

2008-01-31 @ 19:34:49
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: V

Galet mycket snö. Tyvärr är den blöt. Så "myrorna" får vänta med att åka pulka. Igen.

2008-02-03 @ 01:00:57
URL: http://Http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0