Hutlöst

Jag nämnde i ett tidigare inlägg att det var tur att Agnes inte hinner fylla 2 innan vi åker utomlands. Priset för barn under 2 år ligger ju nämligen bara på 300 kronor. Idag så fick vi hem räkningen och notan för enbart A låg på 2000 kr. Själva flygbiljetten kostade som väntat på 300 men då tillkommer ju alla världens tillägg! T ex så har de debiterat henne 140 kr för balkongen! Snacka om att kunna suga ut pengar ur folk!!! Hur fasiken ska man ha råd att åka utomlands när man har fler barn och ingen är under 2 år??? Tur att vi har köpt en husvagn ;)!

Ikväll så har jag varit å spinnat och instruktören (första gången jag går på hennes pass) körde verkligen skiten ur alla oss som var där. Så nu lär jag sova gott inatt!

Natti natti 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vaddå, har ni tänkt ta med husvagnen på utlandssemestern?? =) Vore väl rätt så smart, men tanke på hur dyrt det är!! Fast då får ni kanske börja åka snart.... =) Kram!

2008-01-15 @ 01:31:43
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Lillasysteryster

Vi behöver inte ens fundera på hur vi ska ha råd att åka utomlands. Det räcker med att vi reser hem till norrland så är årsbudgeten spräckt... Snacka om att det är HUTLÖST dyrt att flyga inrikes!!

2008-01-15 @ 09:34:40
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Annelie

Jag säger bara en sak: Vill man någonsin komma nånvart med emma nuförtiden får man vara glad att man åka till norge och bränna ut sig emellanåt med extrajobb. För när man åker ensam med barn, betalar man heller inte vanliga barnpriser, eftersom hon tar upp en vuxenplats i deras ögon. Helt galet. Så man får betala för 1 1/2 barn. Världen är skapt för tvåsamhet, till mitt förtret.

2008-01-15 @ 15:23:12
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0