Ingen shopping för våran del :(

På lördag så var planerna att jag och J tillsammans med ett annat par skulle åka till Haparanda för att gå på IKEA, shoppa loss i Luleå, äta å dricka gott samt bo på hotell. Detta har jag blivit "tvungen" att lägga ner pga:
- Barnvakten har blivit sjuk
- Det har varit så sjukt mkt sista tiden så min största önskan denna helg är att bara va hemma och känna lugnet!
- Vi ska på 30-årsfirande img så det innebär att HELA min lediga helg försvinner om vi åker iväg på lördag oxå.
- Agnes är inte helt kurant och då känns det inte kul att lämna bort henne.

Denna helg blir flyttad till den 26/1 så nu får vi hämta andan lite. Jättetrist men samtidigt skönt!

Så detta är läget som jag kommer att inta i helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0