Kvällstjänst :(

Fyra av mina fem arbetsdagar denna vecka så jobbar jag kväll! Jag tycker att det är helt ok, ibland tom jäkligt skönt, att jobba kväll någon gång/vecka...men 4 kvällar känns lite bittert! På söndag så skulle jag jobbat dag men bytte till kväll då jag såklart inte vill missa Knuttes dop som är då!

Vi (jag och A) har haft en superförmiddag tillsammans. Hon har varit som en liten sol från det hon slog upp sina blå imorse! Lämnade henne sovandes på dagis när jag åkte till jobbet. Dagisfröknarna berättade att barnen där hade frågat efter henne flera ggr nu när hon varit långledig...*sött*! 


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Jag gillar också att jobba kväll ibland. Förmiddagarna hemma med barnen är härliga! Men det får ju inte blir för mycket kvällsjobb, man vill ju kunna träffa kärleken också ;-)

2008-01-09 @ 20:22:25
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0