Me like

Jag var ju lite halvdeppig efter mitt meandi-party som jag hade i november över att dessa beautys som jag hade tänkt shoppa var helt slutsålda:
image228

Nu hittade jag ett par helt nya på tradera som jag slängde in ett bud på...och fick, till betydligt lägre pris än vad jag hade fått betala på partyt! Det kallar jag kärlek!

Vi fick kanonsuperdupersmarrig smörgåstårta hos Sarah ikväll och jag åt tills det nästan kom ut både räkor och lax ur bägge öronen! Mumma! Till och med Jimpa som numer blivit halvskeptisk till smörgåstårtor blev grymt impad och åt för ett helt kompani (förvånade?). Sarahs svärmor jobbar på stället som gör tårtorna och fick "köpa ut" dem jättebilligt. Så hon sa till mig..."det är bara att höra av sig om du behöver smörgåstårtor ngn gång så kan jag fixa det till personalpris"! Jag ringer dig i april blev mitt givna svar!!! Och det lär jag göra oxå!

Jimpa drog in till Byske när vi kom hem för att ta en öl med en kompis. Förstår verkligen att jag, som är tröttare än tröttast själv, vore närmast döden att umgås med ikv så jag vinkade glatt iväg honom och ska nu krypa i säng. Mina ögon står verkligen i kors åt alla de håll som bara går! *nattinatti*

Kommentarer
Postat av: Linda J

Goddagens!
Vad hittar ni på i helgen?? Här är det lugna gatan...har varit ute o åkt kälke med det blåser kallt så det blev bara några få åk. Lilly sover o vi har kollat på Emil på tv:n...har man lite att göra då eller??? Ha det nice...kram

2008-01-05 @ 14:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0