Ny trend?

Ni minns kanske för ett tag sedan när jag berättade hur roligt jag hade när Fia kom i vinterkängorna på spinningen. Det fick jag äta upp ikväll då jag upptäckte att mina träningsskor inte var med i bilen (som de ALLTID brukar vara) och jag blev tvungen att göra en Fia-favorit-i-repris! Fast lite senare, när Fia dök upp i spinningsalen så blev jag tvungen att skratta...även hon hade glömt träningsskorna hemma (igen) så vi fick svettas ikapp i vinterkängorna, haha! Undrar om vi kanske håller på att skapa en ny trend i Byske??? Inte så väldigt fräsch trend isf!

Kommentarer
Postat av: marie

*skratt* Jag skrattade mkt när jag läste att Fia glömt skorna sist, och nu var ni båda två, ha, ha, ha. Varning för fotsvett va?
trevlig helg./marie

2008-01-25 @ 15:09:11
URL: http://mkfitness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0