Överflödig

Var 5:e onsdag är vi så katastrofalt mycket personal på jobbet så det är helt sjukt! Jag är inget större fan av dessa onsdagar då man bara går på varandra i våra pyttesmå lokaler. För att minska mitt lidande denna dag så flexade jag in drygt en timme senare, tog en timme friskvård under dagen samt flexade hem en timme tidigare. På så sätt så gick det något bättre att komma sig igenom dagen! Det var helt underbart att få sova en timme längre imorse och jag önskade så att jag kunde få göra det varje gång jag jobbar fm. Mest pga att slippa rycka upp A så hiskligt tidigt som jag annars gör när jag börjar klockan 7.

Imorgon är jag ledig och jag hade lite smått funderat på att åka till badhuset med Agnes. På torsdagar så har öppna förskolan en tid på dagen då de har värmt upp barnpoolen lite extra. Vi får se hur vi gör. Hur som hellst så var jag tvungen att se om hennes badräkt passar i fall det blir så att vi far dit.

         

Nu väntar ett pump-pass...bye bye


Kommentarer
Postat av: Pia

Haha, så söt hon är!
Gillar speciellt kortet där hon städar med tungan "rätt i mun". Sweet!

2008-01-30 @ 19:07:09
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0