Så sjuuuuukt trött!!!

Att mina ögonlock fortfarande orkar hålla sig uppe är för mig en gåta. Jag har nämligen sovit i princip ingenting inatt. Jag kan dock inte skylla på vaket barn eller någon annat utan jag kunde helt enkelt bara inte somna och det händer typ aldrig! Hur frusterande som hellst...speciellt då jag visste att jag skulle sitta på utbildning och försöka hålla mig vaken hela dagen idag! Agnes var oxå tröttis ikv. Hon hade bara sovit en timme hos farmor på dagen vilket är lite för lite när hon blev väckt 05.45 imorse. Så klockan 18.15 så vek hon snällt igen sina blå och det hade jag med kunnat göra! Själv så ska iväg på ett pump-pass nu. Fastnar jag i soffan så somnar jag garanterat!!!

Det hanns med lite duplobygg innan sängdax:
image305

Kommentarer
Postat av: Linda J

Hej tröttmössa!! Är det din kusin Patrik o hans Anna som fått en pojke? Hälsa isåfall ett stort grattis från oss. Det är värst vad det ploppas ut ungar upp i norrland nuförtiden...har ni inget annat att göra på vintern eller?? ha ha ha
Sov gott inatt. Kram

2008-01-16 @ 21:53:15
Postat av: Lillasysteryster

Men visst är det härligt att vara så där trött? Ibland i alla fall...:-)

Visst röstar du på mig? Varje dag! ;-)

2008-01-16 @ 22:22:53
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0