Slarvmaja number one!

Sent igår kväll så fick jag ett sms som löd "Hej! Din börs är upphittad på Statiol Kågevägen/Jannike"!

Ja just 17, var ju och tankade på väg hem från jobbet igår kväll. Just ja, la ju börsen på biltaket....och just f*n, glömde nog den där när jag körde därifrån!!! Vilken tur att ärliga själar finns som lämnar in värdesaker och schysst av tjejen som jobbar där som smsar mig från sin privata mobil!!!

Blir så less på mig själv då denna händelse inte är speciellt ovanlig för att vara mig! Jag glömmer och förlägger saker hit och dit men har kommit till insikt om att det INTE blir bättre på den fronten med åldern! Det är bara att gilla läget!

SUCK

Kommentarer
Postat av: Linda J

Jaha...och ni som trackade mig när jag lagt era bilnycklar på taket. Nu finns det alltså 8 sanningar om dig ;)
Kram

2008-01-24 @ 18:44:25
Postat av: Tessan

Varför är jag inte förvånad??!?! =) Du får nog bara ta och gilla läget helt enkelt! =) Precis som med din födelsedag.... Men du, om allt har ett pris - vad har du för erbjudande då?? För hittills har jag inte fått höra vad du är villig att "betala" för informationen. Och du tror väl inte att jag ska avslöja nåt bara så där?? =)

2008-01-24 @ 18:46:42
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Marie

Fniss, fniss, du skall iaf vara glad att ni bor där ni gör så att plånboken kom till rätta händer. Känns som att om det skulle ha hänt här, hade man aldrig fått åter se den.
/Mk

2008-01-24 @ 19:24:57
URL: http://mkfitness.blogg.se
Postat av: Sandra

Ha ha
Det låter ju faktiskt som Johanna. Minns en börs som försvann i en taxi i sthlm oxå..
Jag skulle ju aaaldrig glömma nått sådär..

2008-01-24 @ 20:33:01
Postat av: Vicktoria

Du är som jag; glömmer allt överallt.

Kram V

2008-01-27 @ 22:55:11
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Jenny och Cailey

Klassiskt! Det har hänt mig också, här i STORA Södertälje, tro det eller ej, men jag fick den tillbaka. Det var en förlossningsläkare på sjukhuset som hade hittat den. Jag tror att alla förlossningsläkare är pålitliga hädanefter...

2008-02-06 @ 09:17:46
URL: http://cailey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0