Tacka vet jag tradera!

När Agnes gör sådan racerspurt i längd som hon gjort nu måste kläder av alla de slag måste och då är tradera guld värt! Många är emot begagnade barnkläder men mycket av det som säljs där är knappt använda och många kläder är tom helt nya. Som ni säkert märkt av tidigare inlägg så är jag en rätt flitig kund där ;)!

Dessa kläder, en del knappt använda och en del helt nya köpte jag idag:

Jag köpte även en overall då hennes extraoverall helt plötsligt blivit på gränsen till för liten. Vilken tur att jag köpte en billig andraoverall och att hon ändå hann använda den rätt mycket. Så här ser den nya ut:


Jag tittade på den här i butik i höstas men drog mig för att köpa den då jag tycker att 800 kronor är på tok för mycket att lägga ut på en andraoverall. För denna betalade jag endast 150 kr och enligt säljaren så var den i superskick...me like!


Kommentarer
Postat av: Linda J

Jag börjar ju nu lära mig Photoshop programmet som jag fick av Polle...men jag måste medge att jag fick snylta lite hjälp av både Polle o Nattie...bildspel har ju nu nästan blivit en tradition =)
Ha en bra helg! Kram

2008-01-11 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0